Награда!


Здравейте!
Искам да благодаря много на Тони,Валя,Бисерка,Красимира и Димитринка за наградата за блога ми...благодаря ви,момичета! J


Както казах и преди,надявам се да не ви обидя като не предам наградата на нови 7 блога.Основните причини са 2: Първата е ,че не мога да избера само 7-всички,които следя са ми дали повод за усмивка и са ме впечатлили с нещо.Втората е,че,както писа МисЕмералд се получава един безкраен „водовъртеж”...Много повече се радвам на коментарите,които оставяте под мои публикации,така че ,моля извинете ме!Колкото до 7те неща за мен-ще ги изброя,но едва ли ще ви изненадам с нещо нечувано! J
И така,ако още ви се чете,моля заповядайте J
1. Много обичам да пътувам,което е тясно свързано и с друга моя страст-фотографията,която обаче напоследък поизоставих...
2.Обожавам лятото и морето. J
3.Моята напитка е червеното вино...онова тежкото,с дългия ароматен послевкус,което обичам да пия в онези огромни чаши,които приличат на аквариуми. J
4.Често се чувствам уморена от огромния град...иска ми се да избягам някъде,на тихо и спокойно място...може би на новата планета,която астрономите откриха скоро. :D
5.Не мога да работя в офис...заради дрескода,няма начин да ме видите с костюм . :D
6.Около мен почти винаги има запалена свещ...харесвам нощта,луната и звездите.
7.Нещото,с което не се гордея е това,че съм пушач,но да си призная,не правя опити да спра.

Толкова от мен...да не стана досадна.Благодаря ви,че го прочетохте и се надявам да съм ви усмихнала !J


За мен беше удоволствие,че се отбихте,благодаря!Пожелавам ви милиони поводи за усмивка и до скоро! :)

3 коментара:

Miss Emerald каза...

Честита ти наградка! Аз въобще няма да ти се сърдя, защото попаднах в омагьосания кръг и знам какво е! Но пък хубавото на наградката е, че можем да научим нещо повече за себе си! На мен ми бе изключително интересно да прочета нещо за теб! И по точки 2,3, 4 и 7 открих и мои любими неща! По точка 7 имам кратковременни успехи - докато съм бременна и кърмя ги оставям! Да ме пита човек после защо се връщам към този вреден навик! Ама на, това е!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Честити наградки и от мен! Поради ред причини, а най-вече поради малкото свободно време чак сега попадам на прелестите и красотите тук! И то навреме, защото беше един вид запознаване. Радвам се, че се отбих, поразходих и напълних очите си с това очарование - чудесни картички! Коя от коя по идейни...приказни направо! Последния проект ме плени много!
Поздрави и много усмивки от мен!

Handmade_by_MaDe каза...

Благодаря за хубавите думички! :)

Публикуване на коментар